פרסום בפייסבוק

מעוניינים לדעת על פרסום העסק בפייסבוק? כדאי שתקראו קודם את המאמר פרסום ממומן בפייסבוק שמסביר למה כדאי לכם לנצל לטובתכם את הפלטפורמה המעולה הזאת.

אבל רגע לפני חברים

אני רוצה שתדעו שאנחנו חברה לקידום אתרים.

אנחנו מאוד נשמח לשוחח אתכם ולייעץ לכם בכל נושא שקשור לתחום התמחותנו.

מקווה שהרשום במאמר יענה על שאלותיכם ויעשיר אתכם.

מצוות SEOClick המשך קריאה מהנה ומועילה.

איפה היינו?…

פרסום בפייסבוק

קמפיין פרסומי בפייסבוק

עלה לכם רעיון מבריק. להרים קמפיין בפייסבוק! רגע לפני הפשלת השרוולים חכו שניה וקחו אוויר כי במאמר הזה נסקור עבורכם כמה טיפים. ודאי שאפשר להסתדר גם בלי הטיפים האלה אבל מה איכפת לכם? זה בחינם! אז קבלו כמה המלצות שאספנו אחרי שנים של ניסיון של קידום ממומן ברשת החברתית הגדולה בעולם.

במידה ועדיין אין לכם דף עסקי בפייסבוק, כנסו למאמר איך פותחים דף עסקי בפייסבוק שמסביר את כל התהליך בצורה פשוטה וברורה.

חיפוש מידע על קהל היעד שלכם בעזרת הכלי Audience Insights


כלי זה מאפשר לכם לחקור וללמוד את קהל היעד שלכם לפני הפעלת הקמפיין “על עיוור” וסיכון התקציב. הוא נותן לכם גישה לבסיסי הנתונים של פייסבוק על המשתמשים שכבר עשו “לייק” על העמוד שלכם ואתם תדעו בדיוק מי יעקוב אחרי הפרסומות שלכם. כך תחסכו זמן וכסף ותוכלו לרכז מאמצים על איכות הפרסומת במקום על קהל היעד.

שילוב של פרסומת עם דפי נחיתה


לא זול לפרסם בפייסבוק ואתם תשלמו על כל הקלקה. חשוב לוודא שכל קליק יהיה איכותי ובעל פוטנציאל עסקי. לעיתים רחוקות ביותר נקשר מודעה או פרסומת לאתר החברה או ישירות לדף המוצר שאנחנו מקדמים וזה נכון לגבי כל פלטפורמת שיווק, בין אם זה פייסבוק או גוגל. צרו דף נחיתה שיעלה יחד עם המודעה. דף נחיתה מאפשר לכם למקסם את המאמץ השיווקי והפרסומי שלכם.

יצירת מודעות שונות עבור קהלים שונים


פייסבוק מאפשרת לכם ליצור שתי מערכות פרסום שמיועדות לקהל ספציפי. או לסירוגין מערכת פרסום אחת שמפוצלת לכמה קהלי יעד. לדוגמא: נאמר שאתם בעלים של חנות שמוכרת ציוד צילום וברצונכם להתחיל לשווק מצלמה חדשה שהיא באיכות גבוהה ומתאימה גם למקצוענים וגם לחובבי צילום. במקום להרים פרסומת אחת לכולם, אפשר ליצור שתי פרסומות שונות לחלוטין שאותן ניתן יהיה למקד לשני קהלים שונים: קהל שהמקצוע שלו הוא צילום וקהל שאחד מתחומי העניין ו\או התחביבים שלו הוא צילום.

תכנון נכון של התקציב


אחת הבעיות הגדולות של מפרסמים הוא ניהול לא נכון של תקציב. לגמור את התקציב לפני שהפוטנציאל של המודעה נוצל במלאו הוא תוצאה של תכנון תקציב לא נכון וניהול לקוי של הקמפיין. גם כאן פייסבוק נחלצת לעזרתכם עם כלי עזר מצוין שנקרא Optimized CPM. אתם בעצם מאשרים לפייסבוק לחשב את עלות ההקלקה בהתבסס על המגבלות והמטרות שאתם מכתיבים. כך אתם מבטיחים שהמודעה שלכם תגיע לקהל הנכון ובלי לחרוג מהתקציב שקבעתם.

שימוש בתמונות במודעות ובפרסומות


ידוע שתמונה שווה 1000 מילים. מחקרים קובעים שתמונה במודעה מושכת את תשומת לבו של הגולש יותר מאשר מילים. פייסבוק מודעת לזה ומעודדת שימוש בתמונות וכדאי שתנצלו עובדה זו במודעות ובפרסומות שלכם.

לסיכום

לפני יצירת קמפיין בפייסבוק. הקפידו על הבנת הפלטפורמה, הכרה ושימוש נכון בכלים שלה, תכנון חכם של תקציב ובשילוב עם דפי נחיתה. כך תבטיחו קמפיין פרסומי מנצח שללא ספק יתורגם לתעבורת גולשים איכותית אל האתר והעסק שלכם.

צרו אתנו קשר ב-SEOClick והתייעצו בחינם עם המומחים שלנו בנושא זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *