איך פותחים דף עסקי בפייסבוק?

ללמוד איך פותחים דף עסקי בפייסבוק זה חשוב…

אבל לפני המאמר אני רוצה שתדעו שאנחנו חברה לבנייה וקידום אתרים.

מאוד נשמח לשוחח אתכם ולייעץ לכם בחינם בכל נושא שקשור לתחום התמחותנו.

מקווה שהרשום במאמר יענה על שאלותיכם ויעשיר אתכם.

מצוות SEOClick המשך קריאה מהנה ומועילה.


רשתות חברתיות ואינטרנט


אנו חיים בתקופה בה הפרסום, ההכרה והחשיפה הם חלק בלתי נפרד מקידום העסק, המוצר או השירות שהחברה מספקת. משווקים תמיד יהיו עם אצבע על הדופק ובחיפוש מתמיד אחר היתרון ולו הקטן ביותר על המתחרים בכניסה לתודעת הציבור ובהשגת לקוחות.

אם בעבר הלא רחוק היינו פונים לחברות פרסום כדי להרים קמפיין פרסומי ברדיו, בטלוויזיה או בעיתון, היום, האינטרנט והרשתות החברתיות החליפו אותן וגוגל, טוויטר ופייסבוק הפכו ללא שום צל של ספק למדיות הפרסום המבוקשות והגדולות בעולם והם שולטים בתחום ללא שום עוררין.

למה לפתוח דף עסקי בפייסבוק?


דף עסקי בפייסבוק עבור החברה, השירות או המוצר שלכם הוא פרופיל שאתם יכולים ליצור והקמתו פשוטה ואינה כרוכה בתשלום. בצורה דומה מאוד לפרופיל אישי, תוכלו לפרסם את עצמכם דרך עדכונים, הכרזות על אירועים שונים, קישורים, תגובות, תמונות וסרטוני וידאו. כל דבר שתעלו לעמוד העסקי שלכם יהיה נגיש לכולם אבל כדי לשדרג את החשיפה ולהגדיל אותה, יש את האפשרות של פרסום אגרסיבי יותר אבל זה כבר דורש תשלום לפייסבוק.

יש הרבה סיבות לפרסם בפייסבוק אבל הסיבה העיקרית והחשובה ביותר היא שיש בידיה מידע עצום על כ-2 מיליארד בעלי החשבונות. שיטת הפרסום שלה פועלת בעיקר על התמקדות בקהלי היעד של המשווקים. בפייסבוק, אפשר להפנות מודעה ממומנת לקהלים מאוד מסויימים ולקבוע אותם לפי חתכי גיל, מין, שפה, מיקום גיאוגרפי, השכלה, מקצוע, תחומי עניין ועוד. פרסום ממומן בגוגל לעומת זאת מבוסס בעיקר על מילות מפתח שהגולשים מכניסים במנוע החיפוש.

אפשר לומר שהדבר שמבדיל בין גוגל לפייסבוק הם בעצם הגולשים. בפייסבוק הגולשים הם פסיביים, המפרסמים הם אלה ש”מחפשים” אותם והפרסומות נדחפות לעמודים שלהם. בגוגל הגולשים הם האקטיביים ובזמן פעולת חיפוש, המודעות הממומנות הרלוונטיות למילות המפתח מופיעות לגולש בחלקו העליון של העמוד הראשון.

הבנתי! אז תכלס. איך פותחים דף עסקי בפייסבוק?


פתיחת דף עסקי בפייסבוק הוא תהליך קצר ופשוט שאפשר להשלים בשישה שלבים:

שלב 1: יצירת עמוד בפייסבוק


לפני שיוצרים עמוד עסקי תחילה אתם צריכים שיהיה לכם עמוד אישי. במידה וכבר יש לכם, חפשו בצדו הימני של סרגל העליון חץ מופנה כלפי מטה ולחצו עליו. בתפריט בחרו “Create Page”.

לאחר מכן תעברו לדף בחירת הקטגוריה ושם תבחרו את האפשרות המתאימה לכם. בפניכם עומדות האפשרויות הבאות:

  • Local Business or Place
  • Company, Organization, or Institution
  • Brand or Product
  • Artist, Band, or Public Figure
  • Entertainment
  • Cause or Community

בחירת סוג דף

בדרך כלל, במידה ויש לכם עסק כמו חנות או בית קפה, אתם תבחרו באפשרות הראשונה “Local Business or Place”.

שלב 2: הכנסת מידע על העסק שלכם


בשלב זה ספקו פרטים בסיסיים על העסק שלכם:

  • Name – שם העסק.
  • Page Category – באיזה תחום העסק שלכם. לדוגמא: מסעדה איטלקית, חנות צעצועים.
  • Address – שם רחוב, עיר/אזור, מיקוד.
  • Phone Number – מספר טלפון. דרך האפליקציה של פייסבוק גולשים יוכלו לחייג למספר זה.

לאחר הכנסת הפרטים לחצו על “Get Started“.

מילוי פרטים

שלב 3: העלאת תמונות לעמוד העסקי


לבחירת תמונת פרופיל נכונה יש חשיבות רבה, לכן השקיעו מחשבה ומאמץ בנושא זה כי לתמונה הנכונה יש יכולת למשוך גולשים אל העמוד העסקי שלכם. אפשר להשתמש בתמונה של המוצר שלכם או לוגו של החברה או כל דבר אחר שיכול למשוך את תשומת לבם של גולשים אליכם.

גם התמונה הראשית צריכה להיבחר על פי אותן עקרונות, תמונה שמייצגת את החברה, את הרעיון שעומד אחריה. שתהיה תמונה מושכת וויזואלית ונעימה לצפיה.

אלה שלוש העקרונות לבחירת תמונה פרופיל ותמונה ראשית:

  1. תמונות עם וויזואליות מושכת.
  2. תמונות שמתאימות לרוח החברה ומייצגות את הרעיון והחזון שלה.
  3. תמונות איכותיות ברזולוציה גבוהה: תמונת פרופיל (לוגו) לפחות 170×170 פיקסלים ותמונה ראשית לפחות 828×315 פיקסלים.

בתום שלב העלאת התמונות, תהליך הקמת העמוד מסתיים ותועברו לדף העסקי החדש שלכם.

שלב 4: הזמנת חברים שיעשו לכם לייק


לאחר המעבר לעמוד שלכם, תקבלו התראה שתזכיר לכם להזמין חברים. הזמינו כמה שיותר חברים כדי להגדיל את מספר העוקבים.

הזמנת חברים בפייסבוק

שלב 5: הוספת פרטי עסק נוספים


במרכז העמוד תראו באנר “ברוכים הבאים” ובו תמצאו טיפים לשיפור העמוד העסקי שלכם. לחצו על “See All Page Tips” והכניסו את הפרטים המבוקשים:

  • Short Description – ספקו תיאור קצר של העסק שלכם.
  • Business Hours – רשמו את שעות הפעילות של העסק כדי שלקוחות ידעו מתי ניתן ליצור קשר.
  • Username – שם משתמש זה יופיע בסופו של קישור הפייסבוק של העמוד העסקי. לדוגמא: www.facebook.com/mybusiness
  • Your Website Link – לכאן תכניסו את כתובת האתר שלכם במידה וקיים כדי שעוקבים יוכלו לעבור ולבקר גם בו.
  • Create a Group – צרו קבוצה שבה הלקוחות שלכם יוכלו לתקשר ביניהם בנושאים שקשורים לחברה ולמוצרים שלכם.

ברוכים הבאים

שלב 6: הוספת כפתורים לעמוד העסקי שלכם


לחצו על האזור הכחול שמראה “Add a Button+” בצידו הימני של עמוד הפייסבוק. כאן תוכלו לאפשר ללקוחות שלכם לבצע פעולות מסוימות ישירות מהדף העסקי שלכם. פעולות כמו:

  • Book Services – אפשרו ללקוחות שלכם לקבל שירות או ליצור הזמנה.
  • Get in Touch – אפשרו ללקוחות ליצור אתכם קשר דרך טלפון או מודעה.
  • Learn More – ספקו מידע נוסף ללקוחות באמצעות סרטון או דרך מעבר לדף האודות של אתר האינטרנט שלכם.
  • Make a Purchase or Donation – כאן תוכלו לקשר לקוחות ישירות לדף מוצר באתר האינטרנט שלכם כדי לבצע רכישה.
  • Download App or Game – מאפשר ללקוח להוריד אפליקציה או לשחק במשחק.

נושא הכפתורים יכול להיות מאוד יעיל ובתפעול נכון עשוי לשפר משמעותית מכירות בחברה. לדוגמא ניתן ליצור כפתור שהוא קישור לאתר האינטרנט שלכם כדי להגדיל טראפיק אליו או ליצור כפתור לביצוע הזמנת שולחן במסעדה.

הוספת כפתור

סיימנו את כל השלבים ליצירת עמוד עסקי בפייסבוק ובמידה ותרצו לשנות משהו זה תמיד אפשרי, למשל להחליף תמונות או לשנות את פעולת הכפתורים.

איך להשתמש בעמוד הפייסבוק העסקי?


כעת לאחר שהשלמתם את כל השלבים והעמוד העסקי כבר קיים, הנה כמה דברים שתוכלו לעשות כדי למצות את הפוטנציאל שבו:

  • תעבורת גולשים – העמוד העסקי מייצר תנועה של גולשים מהעמוד העסקי לאתר האינטרנט שלכם.
  • פרסום בפייסבוק – עכשיו אתם מוכנים לבצע פרסום ממומן בפייסבוק דרך העמוד העסקי שלכם ובמאמר פרסום בפייסבוק תמצאו מספר טיפים מעולים. זהו פרסום יעיל ביותר מפני שהמודעה הממונת תגיע בדיוק לקהלים שאתם מיעדים לה.
  • שיפור הדירוג בגוגל – בעקבות הקמת העמוד העסקי בפייסבוק, ותנועת הגולשים לאתר שזה מייצר, הדירוג של אתר האינטרנט שלכם עולה. אגב כדאי גם לפתוח עמודים ב- Google My Business וב- Twitter.
  • להתחבר עם לקוחות – כאשר גולשים עושים לייק על בעמוד שלכם, תוכלו לעדכן אותם בדברים חדשים על החברה, לשתף מאמרים ולהגיב לפוסטים שלהם בעמוד שלכם. טפחו את מערכות היחסים שנוצרות דרך העמוד, תגיבו לתגובות והשיבו לשאלות שלהם.

סיכום


עמוד פייסבוק דורש תחזוקה קבועה, דורש העלאת פוסטים, תמונות וסרטונים ודורש תגובות מהירות ללוקחות ולגולשים. עמוד כזה יהפוך במהרה לתשתית עוצמתית אשר דרכה החברה מתקשרת מול לקוחות קיימים ומושכת לקוחות חדשים. יש אירגונים וחברות שמשלמות לגורמים חיצוניים כדי לנהל להם את העמודים שלה ברשתות החברתיות ואחרות מעסיקות אנשים לתפקיד זה. קל להקים עמוד עסקי בפייסבוק והניהול והתחזוקה של עמוד כזה הם פשוטים לביצוע והתמורה תהיה משתלמת ביותר.

צרו קשר אתנו ב-SEOClick במידה ויש לכם שאלות על איך פותחים דף עסקי בפייסבוק. היעוץ חינם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *