קידום אתרים ממומן
במאמר זה נלמד על קידום אתרים ממומן ועל כל מה שצריך לדעת כדי לגרום לזה להצליח.
לפני שנתחיל, חשוב לי שתדעו שאנחנו מאוד נשמח לשוחח אתכם ולייעץ לכם בחינם בכל נושא שקשור לתחום התמחותנו.
מקווה שהרשום במאמר יענה על שאלותיכם ויעשיר אתכם.
מצוות SEOClick המשך קריאה מהנה ומועילה.
מה זה קידום אתרים ממומן?
באנגלית זה נקרא PPC, ראשי תיבות של Pay Per Click ובעברית זה “תשלום להקלקה“. זה מודל שיווק אינטרנטי שבו המפרסמים משלמים עמלה בכל פעם שגולש מקליק על הפרסומות שלהם. בעצם, זאת שיטה לקנות כניסות לאתר שלכם במקום “להרוויח” אותם באופן אורגני.
PPC מאפשר לכם להציע הצעות מחיר עבור מודעה בקישורים הממומנים של מנוע החיפוש כאשר גולש מבצע חיפוש על מילת מפתח הקשורה לעסק שלכם. אתם משלמים למנוע החיפוש בכל פעם שגולש מקליק על המודעה ועובר אל דף הנחיתה שלכם.
ביצוע מחקר מילות מפתח ובחירת המילים הנכונות, ארגון וסידור המילים בקמפיינים ובקבוצות פרסום והקמת דפי נחיתה הם חלק מהשלבים להקמת קמפיין מוצלח. חברה בעלת ניסיון בקידום אתרים ממומן תדע לבנות קמפיין שהוא גם משתלם מבחינת המחיר להקלקה וגם יביא אליכם תעבורה איכותית של גולשים שברצונם לסגור עסקה.
Google AdWords
AdWords היא מערכת הקידום הממומן הפופולרית ביותר בעולם ופועלת בשיטת “תשלום להקלקה” שבו המשתמשים מציעים הצעות מחיר עבור מילות מפתח ומשלמים עבור כל קליק על הפרסומות שלהם. בכל פעם שמבוצע חיפוש, Google מחפשת במאגר המפרסמים של AdWords ובוחרת קבוצת זוכים שיופיעו באזור המודעות בדף תוצאות החיפוש שלו. “הזוכים” נבחרים על סמך שילוב של מספר גורמים כמו האיכות והרלוונטיות של מילות המפתח וכן על גובה הצעות המחיר של מילות המפתח שלהם.
ציון הפרסומת של המשתמש הוא זה שיקבע מי יופיע בדף תוצאות החיפוש והציון זה מחושב על ידי שני גורמי מפתח:
- הצעת מחיר לקליק – הסכום הגבוה ביותר שהמפרסם מוכן להשקיע.
- ציון האיכות – ערך המביא בחשבון שיעור הקליקים, הרלוונטיות של מילות המפתח ואיכות דף הנחיתה.
מדובר בסוג של מכירה פומבית, דרכה AdWords מאפשרת למפרסמים להגיע ללקוחות פוטנציאליים במחיר שמתאים לתקציב שלהם.