קידום אתרים ממומןקידום אתרים ממומן

במאמר זה נלמד על קידום אתרים ממומן ועל כל מה שצריך לדעת כדי לגרום לזה להצליח.

לפני שנתחיל, חשוב לי שתדעו שאנחנו מאוד נשמח לשוחח אתכם ולייעץ לכם בחינם בכל נושא שקשור לתחום התמחותנו.

מקווה שהרשום במאמר יענה על שאלותיכם ויעשיר אתכם.

מצוות SEOClick המשך קריאה מהנה ומועילה.

מה זה קידום אתרים ממומן?

באנגלית זה נקרא PPC, ראשי תיבות של Pay Per Click ובעברית זה “תשלום להקלקה“. זה מודל שיווק אינטרנטי שבו המפרסמים משלמים עמלה בכל פעם שגולש מקליק על הפרסומות שלהם. בעצם, זאת שיטה לקנות כניסות לאתר שלכם במקום “להרוויח” אותם באופן אורגני.

PPC מאפשר לכם להציע הצעות מחיר עבור מודעה בקישורים הממומנים של מנוע החיפוש כאשר גולש מבצע חיפוש על מילת מפתח הקשורה לעסק שלכם. אתם משלמים למנוע החיפוש בכל פעם שגולש מועבר לדף הנחיתה אחרי שלחץ על מודעה שלכם.

ביצוע מחקר מילות מפתח ובחירת המילים הנכונות, ארגון וסידור המילים בקמפיינים ובקבוצות פרסום והקמת דפי נחיתה הם חלק מהשלבים להקמת קמפיין מוצלח. חברה בעלת ניסיון בקידום אתרים ממומן תדע לבנות קמפיין שהוא גם משתלם מבחינת המחיר להקלקה וגם יביא אליכם תעבורה איכותית של גולשים שברצונם לסגור עסקה.

Google AdWords

Google AdwordsAdWords היא מערכת הקידום הממומן הפופולרית ביותר בעולם ופועלת בשיטת “תשלום להקלקה” שבו המשתמשים מציעים הצעות מחיר עבור מילות מפתח ומשלמים עבור כל קליק על הפרסומות שלהם. בכל פעם שמבוצע חיפוש, Google מחפשת במאגר המפרסמים של AdWords ובוחרת קבוצת זוכים שיופיעו באזור המודעות בדף תוצאות החיפוש שלו. “הזוכים” נבחרים על סמך שילוב של מספר גורמים כמו האיכות והרלוונטיות של מילות המפתח וכן על גובה הצעות המחיר של מילות המפתח שלהם.

ציון הפרסומת של המשתמש הוא זה שיקבע מי יופיע בדף תוצאות החיפוש והציון זה מחושב על ידי שני גורמי מפתח:

  1. הצעת מחיר לקליק – הסכום הגבוה ביותר שהמפרסם מוכן להשקיע.
  2. ציון האיכות – ערך המביא בחשבון שיעור הקליקים, הרלוונטיות של מילות המפתח ואיכות דף הנחיתה.

מדובר בסוג של מכירה פומבית, דרכה AdWords מאפשרת למפרסמים להגיע ללקוחות פוטנציאליים במחיר שמתאים לתקציב שלהם.

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא אחד הדברים החשובים ביותר שתעשו אם לא החשוב ביותר וחשוב להשקיע בו את כל הזמן שזה דורש. הצלחה או כישלון של קמפיין ממומן תלוי באיכות המחקר.

כאשר עושים מחקר מילות מפתח יש להתמקד בנקודות הבאות:

  • רלוונטיות – מצאו מילות מפתח שמתחברות לתחום העסקי שלכם ולמוצר שאתם משווקים.
  • ביצוע מחקר מקיף – לא מספיק להתמקד במחקר רק במילות המפתח הפופולריות והיקרות ביותר. מילות מפתח זנב ארוך (Long Tail) הם ביטויים יותר ממוקדים ופחות מחופשים, הם גם פחות תחרותיים ולכן זולים יותר.

מחקר מילות מפתח הוא פעולה חוזרת ולא חד פעמית. להשגת תוצאות מרביות המחקר צריך להתבצע לא רק בתחילתו אלא גם מספר פעמים במהלכו של קמפיין.

ניהול קמפיין נכון

ניהול קמפיין ממומן מצריך מחשבה, תכנון ויצירתיות. מעקב תדיר יבטיח שהפרסום עובד בצורה מיטבית. יש צורך בניתוח וניטור מתמשך של ביצועי הקמפיין ולבצע התאמות ושינויים תוך כדי תנועה. אחד הדברים שכמעט תמיד מתעדכן הוא מילות המפתח. תמיד אפשר למצוא עוד ביטויים רלוונטיים. בדף הנחיתה ניתן לשנות ולשפר את הטקסט שיהיה יותר משכנע ואת העיצוב לאיכותי יותר. ישנם מצבים שבהם דף נחיתה נוסף ופיצול הקמפיין לשניים או אפילו יותר יכול לעזור משמעותית.

לסיכום

PPC יעיל ביותר כאשר יודעים להשתמש בו ומכירים את יתרונותיו וחסרונותיו. לא כל אחד צריך קידום בתשלום אך גם לא רצוי לשלול את השימוש בו. לעיתים הפעלת קמפיין ממומן ובו בזמן ביצוע אופטימיזציה וקידום אורגני לאתר האינטרנט יביא לתוצאות הטובות ביותר לעסק שלכם. התייעצו עם אנשי מקצוע לפני קבלת החלטה כדי להימנע מבזבוז מיותר של כסף, אנרגיות וזמן יקר.

אנחנו חברה בעלת ניסיון רב שנים בכל שיטות הקידום ונותנים שירות במחיר הוגן והכי חשוב, מספקים תוצאות!

צרו קשר אתנו ב-SEOClick לקבלת יעוץ או לקביעת פגישה.א