קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי זה מעולה…

שניה לפני המאמר אני רוצה שתדעו שאנחנו חברה לבנייה וקידום אתרים.

מאוד נשמח לשוחח אתכם ולייעץ לכם חינם בכל נושא שקשור לתחום התמחותנו.

מקווה שהרשום במאמר יענה על שאלותיכם ויעשיר אתכם.

מצוות SEOClick המשך קריאה מהנה ומועילה.

האם אתה מקצועי?

האם אתה עושה עבודה מקצועית?” בשאלה זאת נפתחה פגישה עם בעלים של אתר אינטרנט שהתעניינה בשירותיי. היא לא הראשונה ואני יכול לומר בוודאות שהיא גם לא תהיה האחרונה שתפתח בשאלה זאת. הרגשתי בשיחה שהיא לא שלמה עם המהלך, דבר שהתחבר לי גם עם תהליך יצירת הקשר איתי שהיה מאוד הססני. הרבה שיחות טלפון ושתי פגישות שבוטלו קדמו לאותה פגישה. בהמשך אותה פגישה התברר לי למה. מסתבר שהיא שכרה את שירותיו של אדם שלא רק שלא שיפר את המצב אלא גרם להתדרדרות שממנה האתר לא הצליח להתרומם חזרה.

לעיתים אני מקבל תגובות ורמיזות לא כל כך נעימות לגבי התחום שבחרתי לעצמי לעסוק בו והאמת היא שאני יכול להבין למה.

מצאתם איש מקצוע ובחרתם לעשות קידום אורגני לאתר שלכם. דבר חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא שזה לוקח זמן כדי לראות תוצאות. במצבים מסוימים התהליך עלול להימשך בין שישה עד שניים עשר חודשים. זאת עובדה! אין הרבה מה לעשות עם זה ושם המשחק הוא סבלנות. למה זה לוקח זמן? זה תלוי באתר האינטרנט, בנושא שלו, בגוגל, תלוי הרבה בתחרות ובמתחרים וכמובן במקדם האתרים עצמו. מדובר בעצם במצב שבו הלקוח משלם על שירות שאת פירותיו הוא לא יקטוף בטווח המידי עד הקרוב. עכשיו, שילוב עניין הזמן הארוך יחד עם מקדם לא מקצועי מכניסים את הלקוח לבעיה שעד שהוא מבין שהיא קיימת כבר מאוחר מידי והסיכוי שיראה את התוצאות להן הוא קיווה בעקבות פעולות הקידום נמוך מאוד.

מי הוא מקדם לא מקצועי?


יש הבדל בין מקדם לא מנוסה ללא מקצועי. מקדם לא מנוסה זה אדם שסיים לימודים והתמחות במסגרת מכללה או שעבד תחת מומחה לקידום ויש לו את הידע והכלים הדרושים כדי להיות מקדם מן השורה. כעת כל שנותר זה קצת שפשוף בעולם האמתי וצבירת ניסיון. לעומת זאת מקדם לא מקצועי זה אדם שקרא מאמר או שניים וצפה בשלושה סרטונים ב- YouTube והוא חושב שהבין את הכול. הוא גילה שסוד מקדמי האתרים הוא קישורים חיצוניים לאתר הלקוח. יצירת קישורים חיצוניים שמכוונים אל האתר שלכם עשוי לשפר משמעותית את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש כי מבחינת גוגל זה מעיד על איכות חיובית של האתר שלכם כאשר אתר אחר מוכן לאפשר למבקרים והגולשים שלו לצאת דרך קישור אל האתר שלכם אבל גם קישורים חיצוניים יש לבצע בחכמה כי יותר משגוגל אוהב קישורים חיצוניים, הוא שונא קישורים חיצוניים שבורים. אלה קישורים שהיו פעם פעילים ובוטלו, נחסמו, הוסרו או נמחקו. חייבים לבצע מעקב אחר קישורים ובבדיקה תקופתית לוודא את תקינותם.

מיומנויות של מקדם מקצועי:


כדי לבצע עבודת קידום אתרים, מקדם צריך לגעת ולדעת לא מעט וזאת רק רשימה חלקית:

  • הבנה וידע מעמיק ביותר בכל הקשור לאינטרנט ואיך זה עובד.
  • הבנה מעמיקה ככל שניתן של המנגנון והמערכת האדירה הזאת שנקראת Google Search.
  • לחקור ולהבין את התנאים והכללים ש- Google מכתיבה ודורשת. אלה תנאים וכללים שמשתנים ומתעדכנים מידי פעם ויש גם כאלה שגוגל לא מוציאה לידיעת הציבור.
  • ידע בשימוש בכלים של גוגל כמו Analytics ו- AdWords.
  • ידע בשפת התכנות Html, ככל שיותר יותר טוב.
  • ידע בעיצוב אתרים.
  • ידע ב- WordPress.
  • ידע בביצוע On-site SEO ו- Off-site SEO.
  • ידע בביצוע קידום ממומן.
  • ידע בביצוע פרסום ממומן ב-Facebook.

מקדם אתרים מקצועי נדרש להיות בעל תחכום ויצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא, סבלנות, חוש שיווקי ופרסומי וכמובן להיות שירותי ואמין.

לסיכום


בקשו ממקדם האתרים שפניתם אליו להראות עבודות קידום שעשה ובקשו לדבר עם ממליצים. בקשו תעודת סיום לימודים במידה ולמד במסגרת לימודית מסודרת. ואם החלטתם לסגור עסקה, תדרשו דו”חות חודשיים של דירוג האתר. התכוננו ובצעו ראיון עבודה מקיף כפי שתעשו לכל אדם לפני העסקתו. חשוב שמקדם האתר שלכם יבין שבידיו הוא מחזיק את השם, המוניטין ואת העתיד הכלכלי שלכם. אל תפקירו את האתר בידיים לא ראויות כי מה שאתם עלולים להפסיד שווה הרבה יותר מכסף.

צרו קשר אתנו ב-SEOClick לגבי יעוץ בנושא קידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *