בניה וקידום אתרים

בנייה וקידום אתרים

לפני שנתחיל במאמר חשוב לי שתדעו שאנחנו חברה לקידום אתרים.

אנחנו מאוד נשמח לשוחח אתכם ולייעץ לכם בנושא זה ובכל עניין אחר שקשור לתחום התמחותנו.

מקווה שהרשום במאמר יענה על שאלותיכם ויעשיר אתכם.

מצוות SEOClick המשך קריאה מהנה ומועילה.

בנייה וקידום אתרים

ללא קשר לגילו של אתר אינטרנט, החשיבות והיעילות של ביצוע אופטימיזציה על אתרים ידועה ומוכחת. אתרים ותיקים וחדשים צריכים לעבור תהליך של קידום אתרים כדי להיות מדורגים גבוה ככל שניתן ברשימת תוצאות החיפוש. עם זאת, בדרך כלל, יהיה קל ומהיר יותר לבצע את מלאכת הקידום על אתר אינטרנט חדש שנמצא בתהליך של פיתוח, בניה והקמה.

בין אם מדובר על אתר שנבנה מאפס ע”י מתכנת או שהשתמשתם בתבנית מוכנה, חשוב להבין את התהליך הבסיסי להקמת אתר אינטרנט ידידותי למנוע החיפוש של גוגל.

במאמר זה נעבור על כמה מהמאפיינים החשובים שכדאי להטמיע באתר האינטרנט לטובת הקידום.

מבנה הקישורים

רצוי מאוד שהקשורים עצמם יתארו את הנושא של התוכן. זה אומר שהם קבועים ולא משתנים ומילת המפתח הרלוונטית מופיעה בהם כך שגם המבקרים וגם מנוע החיפוש ידעו בדיוק מה יש באותו עמוד באתר האינטרנט.

  • דוגמא לקישור בנוי נכון: example.co.il/seo-on-new-sites
  • דוגמא לקישור בנוי לא נכון: example.co.il/hfd3334/v445856

במידה והקישור מורכב ממספר מילים חשוב להשתמש בקו מפריד אמצעי ולא בתחתון. הימנעו מלהשתמש ברצף לא מוסבר של אותיות ומספרים בקישורים כמו לדוגמא מספר סידורי של מוצר. גוגל וגם המבקרים באתר יעריכו קישורים קצרים, פשוטים וכאלה שמתארים את תוכנו של העמוד.

התאמה לגלישה בכל פלטפורמה

כמות החיפושים דרך הסלולרי עקפו את החיפושים דרך המחשב האישי. חובה עליכם לוודא שהאתר שלכם אכן רספונסיבי אשר יודע להתאים את עצמו לגלישה בסלולר, מחשב, טאבלט ובאמצעות הסיירים השונים שקיימים.

הקמת פרופיל ברשת חברתית

הקמת דף עסקי ברשת חברתית כמו ב-Facebook, יגדיל משמעותית את נקודות הדירוג שגוגל תעניק לאתר העסק שמקושר אליו. הפצת השם, המותג או המוצר יחד עם שיתופים וקישורים ברחבי הרשת החברתית מגבירים את ה”רעש” ו”הפטפטת” סביב האתר ברשת האינטרנט וגוגל אוהבת רעשים מסוג זה.

שיפור מהירות טעינת האתר

דף הבית של אתר אינטרנט שלוקח את הזמן שלו בטעינת התוכן כאשר גולש מנסה להיכנס אליו גורם לו לוותר ולעבור לאתר אחר אחרי זמן של כמה שניות. יש מושג שנקרא Website abandonment threshold או בעברית “סף נטישת אתר” שלפי מחקרים היום עומד על 5 שניות לסלולר ו-3 שניות למחשב. ניתן לשפר את מהירות טעינת האתר דרך אופטימיזציה לקוד שבו תוכנת, ל-Javascript וה-CSS והקטנת גודל התמונות בדף. ניתן לבדוק את מהירות הטעינה דרך הכלי של גוגל שנקרא PageSpeed Insight.

מחקר מילות מפתח

אחד הדברים החשובים ביותר שתעשו עבור האתר שלכם הוא מחקר מילות מפתח. ביצוע המחקר והטמעה נכונה של מילות המפתח בכותרת ובתיאור של כל דף באתר ישפר משמעותית גם את חווית הגלישה של המבקרים וגם את הדירוג שתקבלו מגוגל. לא רק שתבינו מהמחקר מה הם הביטויים שקהל היעד שלכם משתמש למציאת המוצרים שלכם אלא גם תמצאו ביטויים מתאימים שלא חשבתם עליהם כרלוונטיים. מחקר מילות מפתח ניתן לעשות דרך הכלי של גוגל שנקרא Google AdWords.

לסיכום

כמובן שאלה הם רק חלק ממה שניתן לעשות בנושא של בנייה וקידום אתרים ויש עוד דברים רבים אחרים שרצוי לבצע בנוסף. הדבר החשוב שעליו צריך לתת את הדגש הוא השקעה בחוויית המשתמש. הקפידו על הקמת אתר שיהיה נוח לשימוש, שתוכנו מתעדכן, מונגש לאנשים עם מוגבלויות ובעל חזות מודרנית ומושכת ואתם על הדרך הנכונה.

במידה ואתם מעוניינים בקבלת יעוץ והדרכה צרו קשר אתנו ב-SEOClick.