קידום אורגניקידום אורגני! מה זה?

לפני שנתחיל, חשוב לי שתדעו שאנחנו חברה לקידום אתרים.

אנחנו מאוד נשמח לשוחח אתכם ולייעץ לכם על קידום האתר שלכם ובכל נושא אחר שקשור לתחום התמחותנו.

מקווה שהרשום במאמר יענה על שאלותיכם ויעשיר אתכם.

מצוות SEOClick המשך קריאה מהנה ומועילה.

מתחילים…

שתי השיטות העיקריות בהן משתמש מקדם אתרים הן קידום אורגני וקידום ממומן. לרוב נעדיף להשתמש בשיטת הקידום האורגני מכיוון ששיטה זאת יעילה יותר לטווח הארוך ומכיוון שרק 10% מהגולשים מקליקים על הודעות ממומנות. גם הקידום האורגני מתחלק לשני חלקים:
  1. און סייט SEO – מתמקד באופטימיזציה של קוד האתר והתכנים שלו.
  2. אוף סייט SEO – מתמקד בקידום אתר האינטרנט דרך שימוש בעזרים חיצוניים. כמו בלוגים, פורומים קישורים ועוד.
קידום אתרים הוא תחום מורכב ויש לא מעט דברים שניתן לעשות כדי לשפר את מצבו של אתר האינטרנט. מטרתו של מקדם אתרים היא להכין את האתר ולהביאו למצב שבו הוא עומד בתקנים והחוקים של גוגל ובדרך כלל התקנים והחוקים האלה יבואו לטובת הגולש. לדוגמא שיפור חווית הגלישה ועדכון תדיר של האתר בתוכן שהוא רלוונטי לבית העסק ולמוצר או השירות שהוא מוכר. עוד כמה מהתנאים שגוגל דורשת שאתרים יעמדו בהם:
  • אתר שירותי ונוח עבור המשתמש.
  • נגיש לאנשים בעלי מוגבלויות.
  • ברור ואינפורמטיבי.
  • מעוצב ובעל מראה מודרני, מושך ונעים לעין.
  • מותאם לטלפונים ניידים.
יש לא מעט דברים בתחום ה"אוף סייט SEO" שניתן לעשות כדי לתת “דחיפה” קדימה לאתר שלכם. אחד מהם הוא הנחת קישורים חיצוניים. קישורים חיצוניים שמפנים חזרה אליכם מאתרים שנחשבים כבעלי “כוח” יכולים להוסיף נקודות דירוג משמעותיות לאתר שלכם. אתר אינטרנט שעבר אופטימיזציה, מקל על מנוע החיפוש לגשת אל התכנים שלו ולהבין אותם. כל דבר, החל מחוויית המשתמש, הדרך בה התוכן מאורגן ועד מהירות תגובת האתר משחק תפקיד בדירוג האתר ובמיקום שיופיע בתוצאות החיפוש. בנו אתר אינטרנט שעבר אופטימיזציה מקצועית ואיכותית ותקבלו יתרון משמעותי על המתחרים שלכם. מרבית תעבורת הנתונים באינטרנט מקורה במנועי החיפוש ואנחנו, מקדמי האתרים משקיעים את מאמצינו בניתוח הנתונים הללו ובביצוע התאמות ושינויים הנדרשים עבור כל לקוח על פי דרישותיו. עם כל זאת, קידום אתרים הוא לא תרופת פלא חד פעמית שמיד מקפיצה אתכם לראש רשימת תוצאות החיפוש. לרוב נדרשת עבודה של כמה חודשים כדי לראות תוצאות משביעות רצון. התחרות מתחזקת ומתעצמת ככל שמתקדמים לכיוון העמוד הראשון ועל המקומות הראשונים יש מלחמה של ממש, דבר שמחייב אתכם להישאר במעקב מתמיד על האתר שלכם ולוודא שהוא מתוחזק לאורך זמן.

לסיכום

קידום אורגנילהקים אתר אינטרנט ללא קידום מקביל להנחת לוח מודעות באמצע המדבר. אם האתר שלכם לא מופיע בדף הראשון, אתם בוודאות לא מממשים את הפוטנציאל האמתי שלכם כעסק. תחשבו לרגע על הנתון הבא: לפי בדיקות סטטיסטיות נקבע כי פחות מ-10% מהגולשים עוברים לעמוד 2 של התוצאות בחיפוש בגוגל. זה אומר שאם האתר שלכם בעמוד 2 או למטה מזה, 90% מהגולשים לא יודעים על קיומכם.

אם הגולשים נשארים בדף הראשון רצוי מאוד שגם אתם תהיו שם.

צרו קשר אתנו ב-SEOClick למידע נוסף.